Szukaj na tym blogu

piątek, 1 października 2010

Moje TOP 3 sposoby na zmęczone oczy


Dziś pracowałam przy sesji zdjęciowej do magazynu – było wyjątkowo dużo pracy, do tego po kilkunastu godzinach na planie, musiałam usiąść jeszcze do komputera. Dobrze wiem, że kiedy rano wstanę, skóra wokół moich oczu będzie krzyczała „ratuj”.

Ponieważ jednak taka sytuacja zdarza mi się nie po raz pierwszy, mam metody, aby coś z tym fantem zrobić.

Po pierwsze ZAPOBIEGANIE – skóra okolic oczu jest delikatniejsza od pozostałej skóry twarzy, dlatego wymaga dodatkowej pielęgnacji. Zawsze lepiej zapobiegać, niż niwelować efekty (choć przyznam, że nie zawsze mi się to udaje), dlatego stosujcie systematycznie kremy pod oczy oraz maski – najlepiej z kwasem hialuronowym, które zapewnią skórze optimum nawilżenia. Pamiętajcie też, że kremów do twarzy nie nakładamy na skórę wokół oczu ponieważ zawierają one inne stężenie składników i mają inną konsystencję niż kosmetyki przeznaczone specjalnie pod oczy!

Moje typy to: Rexelline - krem z dużą zawartością kwasu hialuronowego, Sampar – Merveille Yeux roll on z fantastyczną kulką do masażu skóry, Jose Eisenberg – Creme Contour de Yeu i maska pod oczy Sephora – Hydrogel Yeux, z czystym sumieniem możecie ją polecić również swojemu mężczyźnie!

Po drugie SZYBKIE DZIAŁANIE – jeśli miałyście szczególnie ciężki dzień, a musicie wyglądać idealnie, warto zastosować coś działającego natychmiast. Pomoże Wam czarodziejski produkt, który odkryłam kilka tygodni temu. Nazywa się Stick Yeux – Soulution Express. Jest to mały sztyft, który zmieści się w damskiej torebce i w męskiej aktówce. Aplikacja trwa kilka sekund i po niej natychmiast poczujecie odprężenie, a skóra wokół oka zrobi się bardzo miękka.

Po trzecie KAMUFLAŻ – nie zawsze mamy czas na działania zapobiegawcze. Czasem każdy musi zostać w pracy dłużej i potrzebuje błyskawicznego odświeżenia.

Wtedy najlepiej posłużyć się małym kamuflażem – stworzyć wrażenie, że jesteśmy odprężone – np. magiczną białą kredką do oczu. Takie kredki są miękkie, dlatego można je bezpiecznie stosować wewnątrz oka, do tego jasny cień, perłowy ołówek lub rozświetlacz pod łukiem brwiowym (np. Benefit Oh-la Lift), muśnięcie maskarą górnych i dolnych rzęs.

Efekt: natychmiastowe odświeżenie. Nie muszę chyba dodawać, że najbardziej topowe sposoby na świeży wygląd to te najprostsze, dlatego jeśli tylko możecie, wysypiajcie się. Nie ma lepszego kosmetyku od „połykanego” w dawce ośmiu godzin snu dziennie!

Łatwo powiedzieć…:)

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz